czwartek

9. Kolejny krok



Witajcie!
Po chwilowej przerwie dojrzałam do podjęcia decyzji o kolejnym zabiegu.
Czuję się i wyglądam świetnie, efekt trwa już ponad miesiąc- jest idealnie! Czoło jest gładkie, jak pupcia niemowlęcia- nie mam już tak srogiego wyrazu twarzy, a brwi, z którymi zawsze miałam kłopot cały czas uniesione. Wyglądam młodziej, a jednocześnie zupełnie naturalnie!
W pracy wiele osób zwróciło mi już uwagę pytając, czy gdzieś wypoczywałam..;) bo wyglądam jakoś lepiej. Oczywiście nikomu się nie przyznałam- mam co prawda jedną dobrą koleżankę, ale właściwie nie wiem, jak by zareagowała, gdybym jej o tym powiedziała. Nie jestem pewna, czy powinnam jej o tym mówić, czy nie odebrała by tego jakoś dziwnie. Jeszcze z tym zaczekam, może nadarzy się jakaś okazja, jeszcze zobaczę...
Tak, czy inaczej jestem bardzo zadowolona i chciałabym czegoś jeszcze... Nie myślcie, że mam bzika na punkcie swojego wyglądu- o nie! Po prostu od czasu wielkiej zmiany, która miała miejsce po pierwszej przygodzie z estetyką czuję, że stałam się pewniejsza siebie, jest mi lepiej w pracy, mam lepsze kontakty ze współpracownikami, ale też klientami- po prostu lepiej czuję się we własnej skórze! Jestem pogodniejsza, chętniej spoglądam w lustro, polepszyły się także moje stosunki z mężem- czuję się bardziej atrakcyjna i pewniejsza siebie. Tylko on i córka wiedzą o zabiegu...;)
Jutro jestem umówiona na kolejny zabieg- jeszcze nie wiem na 100% co to będzie- chyba ostatecznie zadecyduję na miejscu po konsultacji z Panią Doktor- o wszystkim napiszę Wam już wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz